Den stora utmaningen!

Hjälp gjorde nog något dumt igår… Tyckte helt plötsligt att utmaningen att ställa upp på Veteran SM och Veteran VM i brottning var en bra idé!
Mina vänner på midsommarfesten tyckte det var häftigt att kvinnor får vara med för första gången på detta (vilket ju inte är en dag för sent) och att jag nu har uppnått den unga åldern 35 år som är den lägsta åldern att få vara med så då fick jag denna utmaningen! HJÄLP! Jag har ju inte tränat ordentligt på superlänge och sist jag gick en match var på SM 2007!
Men men utmaningar är till för att antas! Utmaningen startade idag med ett joggingpass på några kilometer för att hämta hem bilen från gårdagens fest!
Vill du hjälpa mig på vägen så får du gärna bjuda in mig på ett träningspass eller sponsra med träningskläder, brottartrikå etc. Har dammat av mina brottarskor nu!

image

Lämna en kommentar